Çoğu insan tamamen “dijital canlarından kendi gerektiğine inanıyoruz”

Tüketicilerin çoğu verilerini şirket online tarafından nasıl kullanıldığını tam olarak nerede biliyorum Ve gerektiğine inanıyoruz.

Kendi özelliği olmalı onlar hakkında veri dijital olarak tuttuğu (%77), küresel tüketicilerin dörtte üçü üzerinde bulunan Truata araştırma inanıyorum.

Bu bilgilerin sorumlu bir şekilde kullanmak da çok önemlidir, tüketicilerin (%61) yaklaşık üçte ikisi online onları takip eden markalar kullanarak durmuşlar bildirildiği gibi, (%65) benzer bir oranı hala tam olarak veri ve ne kadar markalar tarafından toplanan ne olduğunu bilmediklerini itiraf etti.

  • Slack şimdi veri depolandığı seçmenizi sağlar
  • Gizliliğinizi korumak için 10 Windows yapılandırma
  • Gizlilik için ödeme Amerikalılar isteksiz

Veri koruma

İlerleme veri güvenliği ve gizlilik ile ilgili yapılmış olmasına rağmen, hala gitmek için bir yol olduğunu Avrupa’da GDPR lansmanı iki yılı civarında yayımlanmış olan küresel çalışma gösterir.

Birçok şirket veri koruma önemi konusunda bilgi sahibi olmayan katılımcıların yarısından fazlası (%59) iman ve sadece bu GDPR olarak veri koruma düzenlemelerine uygun bir onay kutusu egzersiz olarak görüyorum.

Birçok tüketici şimdi online veri izlerini azaltmak için, katılımcıların %78’i markalarla kişisel veri paylaşımı, kişisel bilgilerini tahrif etmek için özel tarama modu kullanarak bile önlemek için tedbirler almış olduğunu belirtti önlemler aldığını kabul.

Tüketiciler de onları çok kişisel ve samimi olmak markalar tarafından ertelendi, altı (%60)-on edilmektedir tüketicilerin markalar çok fazla kişisel bilgi olduğunu söylüyorlar, ve (%63) iki neredeyse üçte kullanarak ya da kişisel veri konusunda sorumluluk sahibi olmak umurlarında göstermek değil bu markalardan satın dururdu katılıyorum.

Tüketicilerin bugünün dijital çağda veri kontrolünü geri almak istiyorsanız “dijital hayatımız, önce kişisel veriler ile şekillendiriliyor, ve raporumuz vurgular. Felix Marx, CEO, Truata da endişe verici olanı örgütleri tarafından şövalye veya uygunsuz kullanımdan korumak için alacaklar adımlar” dedi.

“Markalar artık dijital ayak izimiz bizi daha detaylı profillerini inşa edebiliyoruz, ama ilişkiler kurmak için, kişisel bilgilerimizi kullanmaya gelince, açıkça yardımcı olmak ve etik davranmak arasında çok ince bir çizgi, invaziv ve ürkütücü olmak için.”

  • 2020 en iyi VPN yazılımı ile verileri güvenli online tutun


source https://vpngoup.com/cogu-insan-tamamen-dijital-canlarindan-kendi-gerektigine-inaniyoruz/

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Tesla Model Y çıkış tarihi, fiyat, haber ve özellikleri

Aruba VPN Web'de Güvende Kalmanızı Sağlar

Kandao QooCam 8K inceleme